Reklamácie tovaru
Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby v našej ponuke bol len kvalitný a spoľahlivý
tovar, môže sa čas od času stať, že produkt vykáže vadu. Práve v tomto prípade sme tu pre
vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Najprv sa prosím presvedčte,
či je tovar naozaj chybný - Môže ísť napríklad len o chýbajúce batérie, nevhodné zostavenie
a pod.
PODANIE REKLAMÁCIE:
• V príprade reklamácie nás kontaktujete na uvedenom tel. Čísle 0911 087 901 alebo
prostredníctvom emailu kontakt@tvojafarma.sk.
• V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne
urýchlite proces reklamácie.
• Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho
vyzvania prosím nikam neposielajte.
PÁR ZÁKLADNÝCH INFORMÁCIÍ:
• spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
• maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
• tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
• zásielku nezasielajte na dobierku.